Barbackamys

I söndags hade jag noll ork att rida, men lyckades övertala mig själv att åtminstone genomföra en kort sväng i skritt. S skulle skritta ut på Gina, så jag hakade på. Orkade inte joxa med nån sadel, älskar att jag kan rida barbacka på Ariel. <3
 
Vi skrittade iväg till tjurhagen för att se om grinden fortfarande var stängd. Det var den. Jag är nyfiken på vilka djur som går där... Måste nog ta en promenad endera dagen och kika. :-)
 
När vi hade sagt hejdå till S så kunde jag inte hålla mig, utan galopperade lite på lägdan. :-D Jag är så lycklig över att jag blivit så pass trygg att jag kan galoppera barbacka. Mycket har det hjälpt att Ariel är mer balanserad i galoppen också. Däremot behöver vi jobba på övergångarna ned till trav, hon travar alldeles för mycket genom ryggen för att jag ska kunna hänga med. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0